Complaint Resolution

Altijd een luisterend oor

Indien u niet tevreden over onze dienstverlening bent of heeft u een klacht heeft, kunt u het volgende doen:

U kunt ons bereiken op 023-5310830. Wij geven u antwoord op uw vragen en denken graag mee bij het vinden van oplossingen.

Wilt u een klacht officieel indienen? Dat kunt u op 2 manieren doen:

1. U stuurt een mail naar taal@lexicon.nl
2. Of u stuurt een brief naar:

Lexicon Trainingen
T.a.v. de directie
Koepelplein 1E /unit 349
2031 WL Haarlem

What happens to your complaint?

Zodra wij de klacht hebben ontvangen, krijgt u binnen twee weken een schriftelijke bevestiging. De directie is verantwoordelijk voor het afhandelen van de klacht. U ontvangt zo snel mogelijk (in elk geval binnen 2 weken) een inhoudelijke reactie van onze directeur Caroline van Blerkom. Als er meer tijd nodig is om uw klacht te onderzoeken, laten wij u dat weten. Wij zullen u dan ook een indicatie geven wanneer wij verwachten uitsluitsel te kunnen geven. Natuurlijk behandelen wij uw klacht altijd vertrouwelijk. Een klacht zal door ons 2 jaar worden bewaard.

Bent u het niet eens met onze beslissing?

Dan kunt u in beroep gaan. U kunt ons dat schriftelijk laten weten. Wij sturen uw beroepsschrift door naar een onafhankelijke derde. Dit is de Geschillencommissie Consumentenzaken in Den Haag. Lexicon Trainingen is hier via NRTO bij aangesloten. Als u door hen in het gelijk wordt gesteld, volgen wij deze beslissing. We zorgen er dan voor dat uw klacht alsnog wordt afgehandeld.