Online training Duits
Telefoneren in het Duits
Met meer vertrouwen in het Duits telefoneren?
- 3 trainingssessies
- 1 e-learning module
Moeite om zakelijke (telefoon)gesprekken in het Duits te voeren en zakenrelaties goed te verstaan? In deze korte online training ga je direct aan de slag met de zakelijke woordenschat, het voeren van inkomende telefoongesprekken en het correct afhandelen van de gesprekken.
Bij de training maak je gebruik van de e-learning module Anrufen auf Deutsch en is er ruimte voor eigen inbreng zodat je je eigen voorbeelden uit de praktijk kunt bespreken.
Onderwerpen tijdens de training en e-learning module:
- Nuttige zakelijke formuleringen
- Telefoon aannemen, doorverbinden en afsluiten
- Gesprek voeren
- Alfabet en getallen
- Zakelijk woordenschat
Doelgroep
Deze korte online training Telefoneren in het Duits is bestemd voor elke medewerker die op een professionele manier de Duitse taal in zakelijke telefoongesprekken wil gebruiken.
Je bent bijvoorbeeld werkzaam in een functie van Klantenservice, Receptie, Administratie, Verkoop binnendienst, junior accountmanagement.
Om succesvol aan deze training deel te nemen is een kennis van de taal op Europees niveau B1 vereist.