023-5310830|taal@lexicon.nl
Training Telefoneren in het Engels 2017-07-10T16:44:17+00:00

Training Telefoneren in het Engels

“Can I help you please?”

In onze training Telefoneren in het Engels gaan wij direct aan de slag met het oefenen van inkomende telefoongesprekken, verbeteren van uw woordenschat en het in praktijk brengen van praktische voorbeeldzinnen. Heeft u moeite om uw Engelse zakenrelaties goed te verstaan en te begrijpen? Wilt u met meer vertrouwen en zekerheid telefoneren in het Engels? De eerste indruk van uw bedrijf is immers goud waard.

Onze training is geschikt voor telefonisten, receptionisten of werknemers die regelmatig in contact komen met Engelstalige telefoongesprekken.

Inhoud training Telefoneren in het Engels

Telefoneren in het Engels wordt gekenmerkt door eigen inbreng. Het uitgangspunt van onze training zijn uw dagelijkse werkzaamheden en taalcontacten. Voorafgaand aan de training Telefoneren in het Engels houden wij een intakegesprek om duidelijk uw doelstellingen, wensen en ervaringen met de Engelse taal in kaart te brengen. Naast een stukje kennisoverdracht, gaat u actief aan de slag met rollenspellen. Wij werken met kleine groepen zodat er er veel ruimte is voor feedback.

Week 1 – Praktijksessie
In de eerste week van de training Telefoneren in het Engels gaan wij uitgebreid in op:

  • het telefonische alfabet, getallen en data
  • nuttige zakelijke formuleringen
  • hoe gaat u om met inkomende telefoongesprekken?
  • hoe handelt u inkomende telefoongesprekken netjes af?

Training telefoneren in het Engels

Week 2 – Online-module
In de tweede week leert u online welke gesprekselementen belangrijk zijn bij een inkomend telefoongesprek in het Engels. U gaat actief aan de slag om uw zakelijk Engels te verbeteren, ontvangt praktische tips en oefent via de computer.

Week 3 – Praktijksessie
In de laatste trainingsdag Telefoneren in het Engels gaan wij aan de slag met gespreksoefeningen en het informeren van klanten en contacten in correct zakelijk Engels.

Leerdoelen na onze training:

  • kunt u een klantgericht telefoongesprek in het zakelijk Engels voeren en deze correct afsluiten
  • begrijpt u wat de klant vraagt en kunt u hier goed op inspelen
  • kunt u doorverbinden en doorvragen
  • is uw branchegerichte woordenschat uitgebreid
  • spreekt u vol zelfvertrouwen een telefoongesprek in het Engels
  • kent u passende uitdrukkingen en zinnen in het Engels.

Heeft u specifieke wensen of leerdoelen voor uw organisatie? Onze incompany en individuele trainingen zijn afgestemd op uw organisatie en deelnemers. De inhoud van de telefoontraining wordt dan samen met de trainers voor uw organisatie samengesteld en kunnen plaatsvinden op locatie.

Meer informatie