023-5310830|taal@lexicon.nl
Zakelijk Telefoneren in het Duits | Lexicon Trainingen: 023 5310 830 2017-03-30T10:40:54+00:00

Zakelijk Telefoneren in het Duits

Spreek Duits met meer zelfvertrouwen!

Tijdens onze Zakelijk Telefoneren in het Duits gaan wij direct aan de slag met uw woordenschat, het voeren van inkomende telefoongesprekken en gesprekstrainingen. Heeft u moeite om zakelijke gesprekken in het Duits te voeren en uw zakenrelaties goed te verstaan? Het is belangrijk dat u vol zekerheid en vertrouwen kunt telefoneren in het Duits, de eerste indruk van uw bedrijf is goud waard.

Onze training is geschikt voor receptionisten, telefonisten of werknemers die inkomende telefoongesprekken voeren met uw Duitse relaties.

Zakelijk Telefoneren in het Duits

Inhoud Training Telefoneren in het Duits

Het uitgangspunt van onze Training Zakelijk Telefoneren in het Duits zijn uw dagelijkse werkzaamheden en taalcontacten. In onze lesmethode staat daarom uw eigen inbreng centraal en gaat u aan de slag met eigen cases. Voorafgaand aan de training telefoneren in het Duits bespreken wij duidelijk uw wensen, doelstellingen en ervaringen met de Duitse taal. Tijdens de online module gaat u actief aan de slag met interactieve rollenspellen.

Week 1 – Praktijksessie
In de eerste week van de taaltraining telefoneren in het Duits gaan wij uitgebreid in op:

  • het telefonische alfabet, getallen, data en nuttige zinnen
  • inkomende telefoongesprekken en het juist afhandelen van de telefoongesprekken

Week 2 – Online module
In de tweede week gaan wij actief aan de slag om uw inkomende telefoongesprekken in het Duits te verbeteren. U leert in deze online module welke elementen belangrijk zijn bij een telefoongesprek in het Duits, reiken wij u praktische tips aan en gaat u aan de slag met rollenspellen.

Week 3 – Praktijksessie
In de laatste trainingsdag telefoneren in het Duits besteden wij aandacht aan gesprekstrainingen en informatieoverdracht.  Na deze laatste trainingsdag kunt u telefoneren in het Duits direct in uw dagelijkse praktijk toepassen.

Onze drie trainingsdagen nemen een halve dag in beslag qua tijd.

Na de training:

  • is uw woordenschat uitgebreid en kent u praktische voorbeeldzinnen
  • kunt u doorvragen en inspelen op de situatie
  • kunt u een klantgericht telefoongesprek in het zakelijk Duits voeren en deze correct afsluiten
  • begrijpt u wat de klant vraagt en kunt u goed doorverbinden
  • spreekt u vol zelfvertrouwen een telefoongesprek in het Duits

Zakelijk Telefoneren in het Duits? Ook als open training en individueel

>Heeft u specifieke wensen of leerdoelen voor uw organisatie? Dan is onze incompany training telefoneren in het Duits zeer geschikt. De incompany training wordt afgestemd op uw organisatie én de aanwezige taalkennis van uw deelnemers. Samen met onze trainers bepaalt u de inhoud van de training en kunnen bedrijfsspecifieke cases opgenomen worden. Dit traject verzorgen wij ook als individuele taaltraining.

Meerdere keren per jaar geven wij de training ook als open training voor bedrijven. Wilt u meer informatie over de data van onze open trainingen? Stel gerust uw vraag aan onze medewerkers. We hebben ook een leuke Quiz online.

Meer informatie