Training Professioneel Engels voor klantenservicemedewerkers

Met meer zelfvertrouwen Engelse klanten te woord staan?

Hebben uw medewerkers moeite met het communiceren met Engels sprekende relatie? Breekt het zweet ze uit als ze in het Engels informatie moeten geven? Of hebben ze net dat extra steuntje nodig om Engelssprekenden professioneel te woord te staan? De training Professioneel Engels voor klantenservicemedewerkers biedt uitkomst!

In onze Incompany training Professioneel Engels voor klantenservicemedewerkers werkt onze native trainer met praktische voorbeelden uit hun eigen praktijk. Tevens wordt de training/workshop ondersteund door e-modules.

  • Binnenkomende telefoongesprekken correct afhandelen
  • In-en uitkomende e-mails correct afhandelen
  • Doorverbinden
  • Informatie geven
  • Doorvragen
  • Contact aan de balie
  • Zakelijke formuleringen
  • Zelfvertrouwen
  • Daarnaast komen functionele grammatica en woordenschat aan bod.

Aanpak

Voortraject

Intake

Training

Nazorg

Voorafgaand aan ieder traject bespreken we de reden en doelen van de training.

  • Voor wie?
  • Welke functie?
  • Waarom?
  • Hoe?
Persoonlijke en online intake Blended learning op basis van:

  • Online
  • Inhouse
  • E-learning
Transfer naar de praktijk door terugkom- moment in de vorm van:

  • workshop,
  • training of
  • 1op1 coaching.

Ook interessant

Online sessie via Teams

Lexicon

Leuk om kennis te maken

Resultaat

Opbrengst training

Test uw Engels

Contact